ik leef nog :-) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ingrid Roos - WaarBenJij.nu ik leef nog :-) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Ingrid Roos - WaarBenJij.nu

ik leef nog :-)

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 April 2009 | Ghana, Accra

de internet verbindingen in Ghana zijn niet echt fantastisch... Wanneer ik de kans heb om naar Bolga te gaan, probeer ik altijd even te internetten. Soms lukt dat, soms ook niet (dan is er geen electriciteit, oftewel Lights Off, of er is gewoon geen internet verbinding). De verbinding is heel erg traag, dus alle mail beantwoorden, een nieuw bericht op mn blog plaatsen en fotos uploaden duurt ongeveer 7 uur bij elkaar!!
Maar goed, ben nu in Accra, op het vliegveld. Snik..snik..Marco was een week bij me: zon zee en strand!! En nu gaat hij weer weg. Terug naar het koude nederland. dus ik ben een beetje sip..gelukkig komt Angela al over 2 weken en over 10 weken is Marco er alweer!!!
Binnenkort weer meer van mijn avonturen hihi...

  • 12 April 2009 - 19:47

    Angela:

    Almost there! Dan zal ik je opvrolijken hoor! Heb er al ontzettend veel zin in. Zet hem op he deze twee weekjes...
    Liefs An

  • 13 April 2009 - 14:54

    NEZzie:

    Wat heerlijk voor je dat Marco net geweest is en jouw Ghanees 5 minuten jurkje kon...;-)
    Nog ff volhouden en dan heb je weer company!
    Oja, we hebben eindelijk LeNtE/ZoMeR in Holland:-)(Je kent het van 12 graden naar 24 graden en weer terug, ZUCHT!)

    Flinke kussen!


  • 13 April 2009 - 14:55

    NEZzie (again):

    Heel vele dank voor jouw lief mailtje! Ik was weer helemaal HaPpY de PePpIe:-)
    Nog een flinke kus!

  • 13 April 2009 - 17:08

    Claudia:

    Stoere vrouw daaro!!! Ik weet hoe t is, om even hard te moeten slikken als je ineens in 'verweggiestan' je vriendje of vriendinntje moet uitzwaaien. Dat is de keerzijde van deze prachtige medaille...
    Ik mis je en zo benieuwd naar alles. Ik kom in augustus op vakantie naar NL (dan ben je er wel toch?), want ik blijf hier toch nog effies heb ik besloten, tis te leuk, te bijzonder, te fijn en te gaaf!
    Mijn fiets is gister by the way gestolen, tis hier dus toch wel iets minder 'The Holy Land' dan ik dacht...
    dikke kus van je vriendinnetje Clau

  • 14 April 2009 - 09:08

    Bink!:

    Hey ingridos,

    Het zal wel even duren voor je dit bericht leest.. Vanwege de gebrekkige technologie daar. Ze kunnen daar ook wel een paar goeie ingenieurs gebruiken denk ik ;-).

    Aan de foto's te zien (uploaden duurde zeker 3 uur per foto?) meng je je al aardig onder de locals. Dansen, vlechten. Leuk!

    Aankomende zaterdag ben ik bij Mister Knijn foto's kijken. Ik ben reuze benieuwd.

    Liefs Cliff

  • 16 April 2009 - 07:58

    Marianne:

    Wat een schatje is je broertje!

    En leuk om je hutje eens te zien.

    Maar vooral fijn om een foto van jou te zien. Zaterdag krijg ik er als het goed is nog meer te zien. Dan is het net of we bij je zijn :-)

    dikke kus

  • 18 April 2009 - 07:11

    Layla:

    Hey,

    Wat leuk om te lezen dat alles goed met je gaat.En dat je het naar je zin hebt.
    Die vlechtjes staan je prachig:)

    liefs layla

  • 20 April 2009 - 20:09

    Esther (Yinnasong):

    He Ingrid!

    Leuk om die foto's te zien zeg! Helemaal van Renier, echt lachen! Ik heb nog foto's van toen ie net een paar uur oud was, toen zag ie er heel anders uit ;-) ook leuk om mn vertrouwde kamertje weer eens te zien. Lijkt me leuk om na afloop van je avontuur wat foto's uit te wisselen van de familie.

    Have fun daar en doe de hartelijke groeten aan ze!
    Bye, Esther

  • 16 Mei 2009 - 17:07

    Carla Otto:

    Zeer indrukwekkend allemaal en zoooooooo Ingrid meid wat geniet je van je leven en wat goed dat je je droom heb waar gemaaktxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 17 Dec. 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 38646

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: